Djeci su bile ponuđene prirodnine: kamenje, drvene letvice, češeri, kesteni. Ponuđene prirodnine djeca su istraživala pomoću osjetila vida, sluha, mirisa i dodira. Nakon istraživanja putem osjetila, djeca su držeći prirodnine u šakama, pokušala procijeniti koja je prirodnina teža ili lakša. Bilo je tu različitih odgovora pa smo uz pomoć vage odlučili provjeriti čija je procjena bila točna. Vagajući prirodnine u tablicu smo bilježili dobivene rezultate pomoću kojih su djeca došla do zaključka da je kamen najteži, da je iza kamena po težini kesten, zatim češer,a da je najlakša drvena letvica. Jedan dječak je došao na ideju kako da izjednače težinu različitih prirodnina. U jednu posudu vage stavio je kamen, a zatim je u drugu postepeno stavljao kestene sve dok visina posudica nije bila jednaka. Došao je do zaključka da su tri kestena iste težine kao jedan kamen. Nakon toga, djeca su stavljala više prirodnina u jednu posudu,a zatim dodavali druge u drugu posudu te promatrali, uspoređivali, brojali i zaključivali koliko je koje prirodnine potrebno da budu jednake težine.