Dječji vrtić Đurmanec je ustanova koja provodi:
- redoviti desetosatni program odgojno-obrazovnog rada s djecom rane i predškolske dobi,
- kraći program predškole s djecom u godini dana prije polaska u osnovnu školu.
- kraći program igraonice općeg tipa
U dječjem vrtiću Đurmanec rad se odvija u četiri odgojno obrazovne skupine redovitog programa, te u jednoj skupini djece kraćeg programa predškole koji je namijenjen djeci u godini prije polaska u osnovnu školu.
Prema interesu provodimo i kraći program igraonice općeg tipa koji se odvija dva puta tjedno po dva sata, namijenjen je djeci od 3 godine života.
Cilj nam je fleksibilna organizacija rada i praćenje potreba djece, roditelja i zaposlenika uz stvaranje optimalnih uvjeta za život.
VIZIJA VRTIĆA:
Omogućiti djeci da uče čineći i to u sigurnom, materijalno i socijalno bogatom okruženju.
MISIJA VRTIĆA:
Dječji vrtić je mjesto življenja, igre i učenja djece i odraslih, stoga treba biti otvoren i odgovarati na potrebe djece, roditelja, kulturne i društvene sredine u kojoj djeluje. Sa svojom stručnošću biti potpora roditelju, djetetovom razvoju i učenju te time osigurati dobre uvjete za cjelovit i uravnotežen razvoj djeteta.
ŽABICE | MJEŠOVITA JASLIČKA SKUPINA 1 – 3 GODINE |
KRIJESNICE | MLAĐA VRTIĆKA SKUPINA 3 – 4 GODINE |
ZMAJČEKI | MJEŠOVITA VRTIĆKA SKUPINA 3 – 6 GODINA |
LASTAVICE | MJEŠOVITA VRTIĆKA SKUPINA 4 – 6 GODINA |
BUBAMARE | KRAĆI PROGRAM PREDŠKOLE DJECA U GODINI PRIJE POLASKA U ŠKOLU |
PUŽIĆI | KRAĆA IGRAONICA OPĆEG TIPA DJECA OD 3. GODINE ŽIVOTA |
Radno vrijeme vrtića je usklađeno sa potrebama roditelja. Dječji vrtić radi svaki radni dan od ponedjeljka do petka od 5.30 – 16.30 sati.
Dječjim vrtićem upravlja Upravno vijeće u slijedećem sastavu:
-predstavnici osnivača: T.K.(predsjednica Vijeća), N.S.L., K.P.B.
-predstavnik roditelja: T.C.
-predstavnik odgojitelja: K.P.
Sukladno broju odgojno obrazovnih skupina, trajanju i vrsti programa, u Dječjem vrtiću Đurmanec rade:
- Ravnatelj: J.K.
- Pedagog: K.P.
- Osam odgojitelja: I.F., D.T.K., M.P., N.V., M.J., M.Š., LJ.K.P., M.H.
- Zdravstveni voditelj : M.Š.
- Kuharica: M.L.
- Pomoćna kuharica: M.V.
- Dvije spremačice: I.V., K.P.
- Domar: B.R.
U radu je važna primjena suvremenih procesa učenja djece zasnovanih na najnovijim znanstvenim spoznajama. Integrirani i razvojni kurikulum podrazumijeva paralelno odvijanje mnoštva aktivnosti djece, stimulativno materijalno okruženje koje potiče na istraživanja i stjecanje znanja. Bitne pretpostavke za ostvarenje ciljeva i zadataka u kurikulumu su podizanje stručnih kompetencija odgojitelja, kvalitetna suradnja sa roditeljima i prepoznatljivost i podrška lokalne zajednice.
Bitni aspekti rada su:
- stvaranje poticajnog okruženja
- individualizirani pristup
- poticanje i stvaranje uvjeta za dječje aktivnosti
- dokumentiranje procesa učenja djece
- refleksije sa djecom i stručnjacima
- predlaganje novih mogućnosti za igru, stvaranje, promatranje, otkrivanje, traženje i učenje novih rješenja
- usmjeravanje na važnost i zdravstveno-preventivni potencijal tjelesnog vježbanja od najranije dobi, u cilju poticanja cjelokupnog psihofizičkog razvoja djeteta i razvijanja zdravih navika
Vrtić je mjesto cjelovitog razvoja i odgoja djece u kojem dijete ostvaruje raznovrsne interakcije s drugom djecom i odraslima te prostorom i materijalima. Bogato i raznovrsno okruženje potiče prirodnu znatiželju djece, otkrivanje i rješavanje problema te omogućuje postavljanje hipoteza, istraživanje, eksperimentiranje i učenje.